Kjernekompetanse

«God ledelse forutsetter at man er genuint i stand til å glede seg over medarbeidernes utvikling og suksess.»

Jens P. Heyerdahl d.y.

God ledelse fører til trivsel og gode resultater!

Vår kjernekompetanse er ledelse. Vi hjelper ledere til å bli enda bedre ledere. Samtidig tilbyr vi Interimledelse (Management for hire) innen økonomi- og prosjektledelse. Et av de viktigste suksesskriteriene for en virksomhet, er å ha riktig kompetanse på rett sted til riktig tid.
Om en eller flere medarbeider mangler kompetanse innen ledelse, kan vi være behjelpelig med kurs, workshops og foredrag.
Har du et akutt behov for å styrke økonomiavdelingen med en CFO, administrasjons-, økonomi- eller regnskapssjef for en kortere periode (Interimsledelse), kan vi hjelpe deg.
Hos oss kan du også leie en profesjonell prosjektleder som kan bistå deg ved oppgradering eller anskaffelse av nytt ERP-system.

Vi har erfaring både fra det private og offentlig næringslivet, forskjellige bransjer og små til store virksomheter. Denne kunnskapen kombinert med erfaringene fra forskjellige bedriftskulturer, gjør oss i stand til å tre inn i ønsket rolle hos oppdragsgiveren på kort varsel.

Ved å benytte oss får du høy kompetanse og god kvalitet!
Våre tjenester:

Ledelse

Interimledelse (Management for hire)

  • Prosjektledelse
    Anskaffelse og oppgradering av ERP systemer
  • Økonomi
    CFO, administrasjons-, økonomi- eller regnskapssjef